Home / Alarm
SecuTax verzorgt keyholding, alarmdiensten en alarmopvolging voor particulieren in en rondom de gemeente Moerdijk. Bij een inbraakmelding wordt onze centrale via uw of onze PAC-meldkamer (MPL) ingelicht. Wij verzorgen vervolgens de alarmopvolging en de complete afhandeling hiervan. Onze centrale medewerker coördineert deze opvolging vanuit onze centrale middels de met u vooraf opgestelde instructies.
Onze alarmdiensten zijn veelzijdig
Wanneer uw alarmsysteem een melding geeft aan onze centrale, kunt u kiezen voor alarmopvolging. Onze beveiliger gaat ter plaatse hoogte nemen van de situatie. Bij problemen zal hij de situatie, zover mogelijk, controleren. Deze beveiliger is opgeleid om met de volgende situaties om te gaan:
- Inbraak
- Kleine brand
- EHBO situaties
- AED alarmopvolging
- Installatie technische meldingen
- Agressie
De centrale staat in directe verbinding met de mobiele surveillanten (voertuigen) en kan deze bij alarmmelding direct alarmeren en ter plaatse sturen met alle juiste informatie.
Aansluiting op de meldkamer
Bij de ‘aansluiting op de meldkamer’ wordt bedoelt; de koppeling van uw alarmsysteem op een Particuliere Alarm Centrale (PAC). Als uw alarmsysteem is aangesloten op de meldkamer, betekent dat alle meldingen aan onze centrale worden doorgegeven. Mocht uw alarmsysteem afgaan dan zijn wij op de hoogte. Op basis van deze melding kunnen wij actie ondernemen. Als er een alarmmelding plaatsvindt, wordt u via de telefooncentrale op de hoogte gebracht. Deze koppeling met de centrale is nodig, zodat u gebruik kan maken van andere diensten die SecuTax levert, zoals bijvoorbeeld de afwezigheidservice. Als voorbeeld kunt u kiezen voor alarmopvolging. In dat geval is er een SecuTax beveiliger in 15 minuten ter plaatse. Bij criminele activiteiten worden de alarmdiensten verwittigd.
24/7 surveillance van uw buurt of wijk
Als u op de centrale bent aangesloten is het ook mogelijk om zelfstandig melding te maken van calamiteiten, bij u in huis of in de buurt. Het noodnummer dat gebeld kan worden is: 088-112 6666. Beveiligers surveilleren namelijk 24/7 in de buurt of wijk wanneer u bent aangesloten. Bij een melding gaat de beveiliger naar de locatie en lost eventuele bedrijfsbeveiliging gerelateerde problemen op. Als u zich wilt aansluiten op de centrale zijn er meerdere opties. U kunt ervoor kiezen om een nieuwe alarminstallatie aan te schaffen of uw huidige systeem te koppelen aan de meldkamer. Het is voor ons ook belangrijk om te weten of het voor een bedrijfspand geldt of een particuliere woning. Door middel van het aanmeldformulier geeft u aan in welke diensten u interesse heeft. Na het invullen wordt er zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen door onze medewerkers.
Vrijblijvende offerte
Interesse in één of meerdere van de bovenstaande alarmdiensten, vul dan het contactformulier in. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op om uw wensen door te nemen. Vervolgens ontvangt u van ons een vrijblijvende offerte. Neem gerust contact met ons op door te bellen naar 088-112 66 00 of door een e-mail te sturen naar info@secutax.nl.